fbpx
 

LAAT IK MAAR METEEN MET DE DEUR IN HUIS VALLEN, JIJ HEBT TE WEINIG TIJD!

 

Je bent een heel mooi bedrijf gestart want je had een passie, een droom of een vak waar je eigenlijk heel goed in bent. Maar eerlijk is eerlijk, inmiddels ben jij naast dat vak net zoveel bezig met randzaken die jouw energie wegslurpen, zoals telefoontjes, mailtjes, administratie en van alles regelen.

Mijn vraag aan jou is; heb jij hier zin in? Heb jij hier tijd voor? Kan jij die tijd niet anders indelen?!

Ik snap dat je het spannend vindt om dingen uit handen te geven, maar omdat de cirkel niet doorbroken wordt, ben je ineffectief, gaat er veel tijd verloren en moet je misschien privé ook wel inleveren op jouw tijd en energie.

Wat gebeurt er als je nog 5 jaar zo doorgaat?

BEN JIJ EEN AMBITIEUZE ZZP’ER MET CHRONISCH TE WEINIG TIJD EN..

..HERKEN JIJ DIT?

  • Krijg jij het wel steeds drukker, maar groeit jouw omzet niet?

  • Ben jij veel tijd kwijt aan werken met verschillende systemen omdat deze niet met elkaar gekoppeld zijn?

  • Ben jij continu bezig met jouw bedrijf en staat jouw hoofd nooit uit? Ook niet in het weekend?

  • Je wilt graag groeien, maar je weet niet waar jouw kansen liggen?

  • Je wilt jouw bedrijf zo efficiënt mogelijk inrichten om zoveel mogelijk tijd en winst over te houden?

 

  • Jij wilt je weer focussen op de core business en niet meer op de randzaken er omheen?

WAAROM IK DOE WAT IK DOE

Ik (her)ken de pijnpunten en problemen en de oplossing hiervoor wil ik niet voor mijzelf houden!

Ik wil andere ondernemers helpen, adviseren en ondersteunen zodat zij kunnen groeien en meer omzet kunnen behalen.

Het is belangrijk en vooral ook erg waardevol dat een ondernemer een goede secretaresse, managementassistente of personal assistant heeft en door mij in te huren als Virtual Assistant, is deze plek meteen vervuld. De ondernemer kan zich dan namelijk weer focussen op de core business en daardoor groeien met zijn/haar bedrijf. Daarnaast geeft het ook veel rust wanneer hij/zij weet dat het mogelijk is om sommige taken uit handen te geven en dat het vervolgens ook goed wordt uitgevoerd.

Dat de ondernemer zich niet meer druk hoeft te maken om de randzaken, dat is mijn missie!

WAAROM EEN VA?

Het inschakelen van een Virtual Assistant heeft meerdere voordelen:

Virtual Assistant, secretariële ondersteuning, personal assistant

KOSTENBESPAREND

Er hoeft geen fulltime of parttime medewerker in dienst genomen te worden. Er wordt alleen gefactureerd voor het werk dat wordt gedaan.

GROEI

Een VA ondersteunt bij de groei van het bedrijf, maar jij bepaalt wanneer en op welke manier.

Virtual Assistant, secretariële ondersteuning, personal assistant

TIJD

Door het inschakelen van een VA blijft er meer tijd over om te focussen op de zaken die voor jou belangrijk zijn.

Met veel plezier werk ik wekelijks samen met Kim. Ze is een echte ondernemer, begrijpt de urgentie van bepaalde zaken en is een echte aanpakker. Ze neemt mij enorm veel uit handen en denkt proactief en creatief mee. Ze is altijd goed bereikbaar en communiceert duidelijk en open. 

Haar enthousiasme werkt aanstekelijk en maakt dat de drempel om haar hulp te vragen laag is. Je voelt je altijd welkom met je vraagstuk.

Milou Stroek

Eigenaar, Highway & MilouJoline

Samen werken met Kim gaat soepel en vanuit openheid en duidelijkheid. Met haar in zee gaan betekent snelle en korte lijnen met heel veel flexibiliteit; zowel in wat ze voor je kan betekenen in brede zin als dat je een wisselend beroep op haar mag doen waardoor je in drukke tijden een directe hulplijn hebt maar je in rustigere tijden geen onnodige kosten hoeft te maken. Super concept!

Anouk van der Laan

Eigenaar, Psychotherapie bij Van der Laan

HOE ZOU HET ZIJN ALS..

 

  •  Jij weer rust in je hoofd hebt?

 

  • Jouw to do lijstjes weer worden afgevinkt?

 

  • Jij je weer kan focussen op de taken die                  voor jou belangrijk zijn?

 

  • Je weer tijd overhoudt voor je zakelijke en              privérelaties?

 

  • Je weer voldoening en plezier haalt uit het              ondernemen?

 

 

STEL HET JEZELF EENS VOOR..

Hoe zou het zijn als jij bovenstaande resultaten hebt behaald? Denk je daar nu over na? Klinkt goed toch!

Kim is een doorpakker en iemand die prioriteiten goed kan inschatten. Zo fijn! Ze communiceert prettig en werkt zorgvuldig, is helder en eerlijk. Ik kan Kim van harte aanbevelen!

Laura Hindriks

Eigenaar, Laura Hindriks.

Kim heeft voor ons bedrijf de serviceafdeling opgepakt en dat doet zij op een energieke en vastberaden wijze. Service en klachtenafhandelingen zijn voor veel bedrijven vaak een ondergeschoven kindje en dat was ook bij ons het geval. Klacht werden gemeld bij iemand binnen ons bedrijf en dan werd het standaard  protocol gevolgd van “iedereen dacht dat iemand het zou doen maar niemand deed het” met als gevolg een ontevreden klant. Met Kim hebben wij eindelijk iemand binnen onze organisatie die dit gehele proces oppakt vanaf de melding tot en met de afhandeling. Alles wordt door haar keurig vastgelegd en iedereen wordt op het juiste moment ingelicht. Mede door haar inbreng zijn onze klanten, ondanks een klacht, toch blij met deze professionele aanpak, en zo maken wij van iedere klacht weer een kans.

Dick Knijn

Directeur, Ruiten Visie B.V.